Week 9

16 april 2019 - Willemstad, Curaçao

Zo weer een weekje voorbij met een 'druk' weekend. Een rustige week voorafgaand qua bijzondere dingen. Wel een volle week werken maar dat is helemaal goed! Het hoeft natuurlijk niet allemaal gek te gaan, maar het mag wel. Er is dus ook niet veel om te vertellen.
Zaterdag samen met Edward, Dominee Gerhard en zijn vrouw Christine bij een voetbalwedstrijd geweest op een internationaal toernooi. Zondag afscheid genomen van Gerhard en Christine, zij zaten toen ze hier kwamen voor 9 weken in het zelfde vliegtuig als ik. Nu vertrekken ze weer en zal ik zondag kennis maken met een nieuwe dominee. Ik ben benieuwd.
Zondag middag lekker naar een, voor mij, nieuw strand geweest. Blue Bay Beach. Fantastische dag strand gehad en helemaal verbrand, echt super! nu geen last meer van hoor!
Zondag avond gingen huisgenoten karten en vroegen of ik meeging, nou dat wilde ik natuurlijk niet laten schieten. 3 keer 10 minuten gereden, uitslag: 3 keer 10 minuten vooraan gestaan en een brandplek op m'n kont van de motor. tja, de veiligheidseisen zijn hier niet zo streng!

Geen lang verhaal dit keer en ik zal nog wat video's en foto's toevoegen!

Groetjes!

1. Jacco Janssen:
    Haha, 'branplek op me kont van de motor' Sukkel😉🤣
  2. Tante Marja en de rest.:
    16 april 2019
    Let op je lijf dan met karten. Robert kan je daar alles van vertellen. Wees voorzichtig.
    Uitzien naar je volgende bezoek. Je hebt haast geen tijd om te werken man.
    Groetjes en heel veel liefs van:
  3. Alice:
    Jij houdt van (ver) branden? Grapjas 🤩
    Mooi verhaal weer. En wisselen de dominees daar elke 9 weken?
    Succes en veel plezier weer!
  4. Ina (en Albert):
    18 april 2019
    Wat ben je toch een oen, wie laat zich nou verbranden?
    Dat doe je niet voor een tweede keer.
    Ik vroeg me ook al af, of de dominees daar na 9 wk weer "opstappen".....
    Wens je nog veel (werk)plezier.
    Lieve groeten van de ze kant.