Week 12 en 13

13 mei 2019 - Willemstad, Curaçao

Weer 2 weken radiostilte gehad, dit door een heerlijke vakantie. Lekker uitgerust en de visite alle kanten van het eiland laten zien. We zaten in een heerlijk huisje(waar we uiteindelijk voor een kleine €350 zijn opgelicht maar waar we niks van kunnen bewijzen). Jammer dat het zo moet eindigen, jammer dat er zulke mensen zijn en het gewoon keihard ontkennen. Ook weer een goede les, overal foto's van maken, vooral van de meter standen. Mevrouw beweerde dat we 50m3 water hebben gebruikt. Dat is een 5 met 4 nullen. Het gemiddelde gebruik van een Nederlander PER JAAR!!! onmogelijk dus in 9 dagen, maar niet te bewijzen. Waarschijnlijk heeft de buurman weer een schoon zwembad, dat hij er maar.... naja genoeg gezeurd en op naar de leuke herinneringen.
Als eerst zijn we naar mijn favoriete strandje Kokomo geweest. Een heerlijk strand met een vlotje en heerlijk weer;-)> natuurlijk hebben we ook weer de schildpadden opgezocht en dat vonden ze wel erg bijzonder. De schildpadden bij Playa Grandi zijn daar eigenlijk altijd, ze zijn gechipt en worden daar gevoerd, ze blijven dus steeds op een plek. Sensatie gegarandeerd, maar als je dan aan het eind van de week wilde schildpadden ziet vind ik zoveel meer bijzonder, maar dat is mijn mening.
Uiteraard hebben we een aantal restaurantjes bezocht en ook de uitgaansgelegenheden. Zelf ook nog gekookt en 2 maal gebarbecued, heerlijk om 10 uur 's avonds en dat kan hier altijd.
We zijn de hele week opzoek geweest naar leguanen, iets wat ik elke week wel zie maar uiteraard deze week wilden ze zich niet laten zien. Wat denk je? Visite weg en ik spot er drie deze morgen, helaas.
Weet je wat pas leuke dieren zijn? Struisvogels, zo grappige dieren, die kop er op, dat immense lichaam. Huh? zijn die op Curaçao? jazeker, op de struisvogelfarm.
Gister ben ik nog met een stel huisgenoten de Christoffelberg op geweest, wat een bevalling maar zeker voor herhaling vatbaar!

Deze week mag ik weer aan het werk, voorbereidingen maken voor de colorwalk op 2 juni, benieuwd wat het is? Zoek maar op!

Voor mijn verjaardag heb ik 30! kaarten mogen ontvangen. Allen, dank daarvoor! heel bijzonder!

1. Tante Marja en de rest.:
    13 mei 2019
    Heerlijk Bart even zo'n vakantie tussendoor. En ja oneerlijke mensen zijn er en dat kan vreselijk frustreren.
    Maar blijf genieten van alle mooie dingen.
    En leuk dat je ook nog weer nieuwe dingen ontdekt.
    Groetjes eerst weer.
  2. Alice:
    13 mei 2019
    Fijn dat je weer zo genoten hebt Bart! Kun je later thuis met je vrienden nog weer van nagenieten hoop ik 😉
    Heel veel succes weer met je werk.
    Groetjes
  3. Klara:
    13 mei 2019
    Helaas zijn ook oneerlijke mensen...heel naar! Maar...op het einde ben jij het die het laatste lacht!
    Laat je er niet door ontmoedigen...kop omhoog en weer doooorrrrr! Genieten van al het moois dat je tegenkomt en meemaakt.

Fijn dat je vrienden langskwamen en mooi om te zien dat jullie er voor elkaar zijn! TOP!

Tot horens
  4. Arie Vreugdenhil:
    13 mei 2019
    Hartelijk dank voor de reisverslagen en de mooie foto's. Nu weer aan het werk.
    Succes!

Hartelijke groeten, Ali en Arie Vreugdenhil
  5. Ina (en Albert):
    13 mei 2019
    Heerlijk zo'n vakantie. En dan nog gasten wegwijs maken. Kan niet meer stuk.
    Maar geniet joh, en heb nog veel plezier in je werk.
    Ik zeg Bassie maar na: wát er ook gebeurt: altijd blijven lachen...!
    Groetjes van ons.
  6. Gonda de Jong-Slump:
    13 mei 2019
    Bart, dat klinkt allemaal geweldig. Heerlijk om zo met elkaar te genieten. Zal wel ff wennen zijn. Maar zo te lezen ben je al weer lekker bezig. Geniet! Groetjes van ons
  7. Gerda Douw:
    14 mei 2019
    Fijn dat jullie zo genoten hebben. Heel frustrerend van die 350,- euro! Goede tijd en het zal weer stil voor je zijn zonder je vriendin en vrienden!
    Groetjes van ons