Op de helft, week 10!

23 april 2019 - Willemstad, Curaçao

De titel zegt het al! Op de helft, maar nog niet aan het aftellen hoor!
Wel ben ik aan het aftellen naar 1 mei, dan komen Judith, Herwin, Maurice en Yentl gezellig bij mij op bezoek en laat ik ze het hele eiland zien als dat lukt! Zelf heb ik al veel leuke ideeen, ik ben benieuwd wat zij er van vinden!
Afgelopen weekend goede vrijdag en pasen gehad. Goede vrijdag heb ik gewerkt en met Pasen was ik vrij. Zaterdag en Zondag naar Kokomo beach geweest. Een heerlijk strand met een vlotje en schommels, maar ook een hele warme zon, hahahaha.
Maandag hebben we een Paas lunch gehad bij Gerard met de mensen uit de kring van de kerk, erg gezellig! Weer een extra kleurtje gekregen dit weekend dus ik kan een beetje opscheppen nu!
Foto's komen er aan, want ik heb Flamingo's gespot! heel erg gaaf!
M'n schoolwerk gaat ook goed! Ik ben met 3 grote opdrachten bezig en het al het een en ander ingeleverd.

1. Geanne:
    23 april 2019
    Zo fijn dat ze volgende week komen!! Succes met aftellen!
  2. Gonda de Jong-Slump:
    23 april 2019
    Ha Bart, loop je wel stage? Of is het alleen vakantie (grapje). Geniet van deze mooie ervaring.
  3. Tante Marja en de rest.:
    23 april 2019
    bedankt voor je verhaal en de foto's. Ik kan alleen de flamingo's niet vinden.
  4. Bart:
    23 april 2019
    Ook de flamingo's staan erbij!
  5. Ina (en Albert):
    23 april 2019
    Met het lezen van je verhaal, had ik het idee dat je vakantie had. Maar het is goed dat je ook het één en ander verteld dat je voor school bezig bent. Waar moet ik aan denken Bart wat je moet doen? Ik snap dat je een verslag moet maken wat je zoal doet. Maar zitten er ook "onderzoekjes" oid bij? Ik lees het in het volgende verslag. Veel plezier met je bezoek.
  6. Sjenet:
    23 april 2019
    Nou inderdaad Ina, het klinkt meer als een lange vakantie 😁.
    Maar leuk om weer wat te lezen. Enjoy. En aftellen nu, tot 1 mei.