Week 11

30 april 2019 - Willemstad, Curaçao

Nog 1 dagje en dan heb ik vakantie!! Ja, echt vakantie, niet hoeven werken.
Ik zal proberen uit te leggen wat voor opdrachten ik zoal maak. Er zijn voor de schoolvakken een aantal opdrachten te maken, neem een ziektebeeld omschrijving, iets over de organisatie en kwaliteit maar ook mijn Nederlands en Rekenen Bijvoorbeeld. Maar ook stageopdrachten die ik aan het maken ben; ondersteunt iemand bij de dagbesteding, reageert op onvoorziene omstandigheden, ondersteunt bij persoonlijke verzorging, stemt werkzaamheden af.
Ik vertel jullie niet veel over de opdrachten, 1 ik mag er inhoudelijk eigenlijk weinig over zeggen en 2 daar wil ik jullie niet mee vermoeien, ik praat veel liever over mijn avonturen hier en dingen die ik mee maak. Soms valt er niet veel te beleven hoor ;-)> Maarja dan is mijn blog niet zo lang. Zoals afgelopen week heb ik het niet heel druk gehad; Donderdag hadden we van stage een persconferentie voor de Color Walk( een evenement waarbij een wandeling wordt gemaakt en er allemaal gekleurd poeder op je word gegooid)(als Jelle hier is vind dat plaats) daar ben ik smiddags na mijn stage druk mee geweest.
Vrijdagavond heb ik heerlijk Kingsnight gevierd, een heel geslaagd feestje maar toen had ik zaterdag niet de energie meer om echt Koningsdag te vieren. Ik ben even Punda in geweest, en hoe hier Koningsdag word gevierd kunnen veel Nederlanders wat van leren. Het is een en al gezelligheid, niet te beschrijven. Maargoed het was bij mij van korte duur, want de vorige avond was iets te geslaagd.
Zondag, 28 april, mijn verjaardag! lekker bescheiden gevierd, na kerktijd een rustig strandje opgezocht en heerlijk in mn eentje op het strand gelegen en verder in mn boek gelezen. Smiddags naar huis gegaan en nog eventjes( ruim een uur) met Judith gebeld.
Vandaag weer op stage mijn werkzaamheden, morgen ochtend nog en dan op naar HATO Airport om het stelletje ongeregeld op te halen. Ik heb dr zijn in en zij volgens mij. Tot morgen Judith, Maurice, Herwin en Yentl!

1. Geanne:
    30 april 2019
    Veel plezier komende week..
  2. Alice:
    30 april 2019
    Fijne vakantie Bart. Geniet ervan!
  3. JT:
    Stelletje ongeregeld??? 😱😂
  4. Karin:
    Hoi Bart,

Ja hoor ze zijn er klaar voor. De koffers zijn gepakt en zelfs nog kilo's over. Knap geregeld vinden we. We wensen jullie met z'n allen een super geweldige tijd toe, waar jullie met elkaar nog lang van kunnen nagenieten.
    We horen van elkaar.

Geerhard en Karin
  5. Willemieke Altena:
    30 april 2019
    Hé Bart, nog van harte met je verjaardag. Herwin is in aantocht...
    Net met koffer, en uitgezwaaid (vond ie heel leuk, lees...dus niet...)vertrokken naar Plag.
    Heb het fijn samen de komende dagen!🎉🏝🇨🇼
    Groeten de Altena's
  6. Bertine:
    1 mei 2019
    Wat een leven en wat geniet jij daarvan!
    Elke keer weer n feestje om te lezen.. keep up the good work!!! :)
    N-JOY
  7. Ina (en Albert):
    1 mei 2019
    Jij krijgt nogal eens visite. Het is je gegund hoor. Fijn dat ze jou opzoeken en heb een fijne tijd. Deze periode doe je wel hele herinneringen op, die je kunt koesteren. Geniet ervan.
    Groetjes van ons.