Week 6

26 maart 2019 - Willemstad, Curaçao

Nou, dat was even een beste week zeg. Van alles kwam er in voor. Vandaar dat ik ook pas vandaag de blog schrijf. Voor wie het ontgaan is, Woensdag is mijn lieve oma overleden. Een twijfel of ik terug zou gaan kwam daarbij kijken.
Ik had gezegd: nee ik hoef niet terug. Maar op zo'n moment beleef je zoiets toch weer anders dus toch proberen om een weg te vinden om zo snel mogelijk naar Nederland te kunnen.
Volgens de verzekering was die weg er, maar wel via Amerika een omweg maar een omweg is ook een weg dacht ik. Vanuit Curacao naar Amerika, daar overstappen, door in Amerika en dan nog eens overstappen om vervolgens naar Amsterdam te vliegen. Helaas ben je voor Amerika een Visum nodig en die had ik uiteraard niet. Deze wel aangevraagd maar eigenlijk kon ik daar niet op wachten. Totdat een huisgenoot tegen mij dat er bij KLM ook nog stoelen vrij waren voor de vlucht 3,5 uur later. De verzekering weer gebeld en op die manier een stoel weten te bemachtigen. En toen moest ik in 3 uur thuis bellen, mijn tas inpakken, mijn kamer enigsinds netjes maken wat niet helemaal is gelukt en een kleine 3 kwartier rijden naar het vliegveld want ik moet ongeveer 2 uur in het voren aanwezig zijn.
Toen ik thuis belde werd er vol verontwaardiging en met vele tranen gereageert. Niemand kon het geloven. Over 12 uur zou ik ze weer in de armen sluiten, heel bijzonder eigenlijk.
Nu Dinsdag, 6 dagen na mijn vertrek naar Nederland en nog geen dag na mijn terugkomst op Curacao, ik weer op mijn stage zit en ik tijd heb om deze blog te schrijven. Heel bijzonder.

Wat nog bijzonderder is, is dat mama en Ellen gisteren in hetzelfde vliegtuig zaten en dus samen met mij hier op het eiland zijn. Iets wat waarschijnlijk niet door kon gaan is toch echt doorgegaan. Heel erg fijn!
Ondanks een paar daagjes "vrij'' afgelopen weekend heb ik niet uit kunnen rusten want ik wilde toch wel zo veel mogelijk mensen zien, dat is volgens mij wel aardig gelukt!

Ik heb niet veel foto's deze keer, maar die houden jullie tegoed!

Groetjes!!

1. Jacco Janssen:
    26 maart 2019
    E Bart, je kunt wel zeggen dat je ma en Ellen daar bij je zijn maar wie zegt mij dat dat echt zo is😉🤣
    Wat ik eigenlijk wil zeggen is: Fotoooo!!
  2. Leni Battjes:
    26 maart 2019
    Bart geniet met en van elkaar 😎😍
  3. Willemieke Altena:
    26 maart 2019
    Leuk je weer even gespot te hebben in Baalder.
    Een gezellig verblijf met de nederlandse vrouwluu om je heen nu je weer terug bent.
    Groetjes van ons
  4. Tante Marja en de rest.:
    26 maart 2019
    Ik ben het met Jacco eens. Eerst zien dan geloven. En ik heet niet ongelovige Thomas.
  5. Ina (en Albert):
    26 maart 2019
    Fijn dat het zo geregeld kon worden. Nu genieten en werken.
    We horen je weer.....
    Groetjes van ons
  6. Anja:
    26 maart 2019
    Tja nou wil ik wel even een fotootje posten van Ellen en Bart in t zwembad, maar helaas kan dat niet vanaf deze plek.....
    We zijn er echt!!!
  7. Petrie Heerema:
    27 maart 2019
    Een echte rollercoaster ride dus Bart! Zo fijn dat je erbij kon zijn. Ik weet hoe dat voelt! En nu genieten van je visite! Als je Gerard ziet, doe hem de groeten 🌸👍
  8. Mariëlle:
    27 maart 2019
    Heftige periode....maar mooi dat je erbij kon zijn .. en dat je ook nu nog samen met de dames alles kan na beleven....en natuurlijk kan laten zien hoe het op Curaçao is! Geniet ervan samen!
  9. Geanne:
    Fijn dat je er was!
    Geniet met de dames.
    De kids snappen er nu helemaal niks meer van. Haha!