Week 5

18 maart 2019 - Willemstad, Curaçao

Weer een week voorbij, een week met een behoorlijke tegenslag. Daarover straks meer.

Zondag middag hebben we een zeer geslaagde gemeentemiddag gehad, met heel wat mensen hebben we in de bossen van Den Dunki gebbq't en elkaar ontmoet, dit afgesloten met een een wandeling naar de zoutpannen waar ik voor het eerst wilde flamingo's heb gezien(helaas een te grote afstand om er een foto van te maken) maar ik ga nog eens heen en hopelijk kan ik dichterbij komen. Vrijdag middag ben ik naar Westpunt gegaan om daar een nachtje door te brengen, Edward had een appartementje gehuurd en daar kon ik mooi bij in. Lekker in de een hangmat geslapen en wakker gemaakt door een vogel... die ochtend zijn we naar Shete Boka geweest. Een Prachtig natuur gebied. Verder heb ik een hele rustige week gehad tot donderdag, een telefoontje, mama, ''helaas kan ik zoals het nu lijkt niet komen, het gaat niet zo goed met oma dus kan ik het risico niet lopen. Een forse klap, dat het met oma niet goed gaat doet pijn, ik wist van te voren al wel dat ik oma zeer waarschijnlijk niet meer ging zien en dat gaat binnenkort werkelijkheid worden. Ook pijn doet het dat mama niet hierheen kan komen, daar had ik mij erg op verheugd zoals jullie hebben kunnen lezen. Heel erg jammer natuurlijk omdat je je instelt dat er bekenden komen die je van alles kunt en wil laten zien, maar helaas...
Ik heb nog met oma geappt en oma zegt dat ik niet verdrietig mocht zijn, ze krijgt het beter zo zei ze. Een heel geruststellend berichtje.

Tot zover heb ik jullie op de hoogte gesteld van mijn week... ik zal weer wat foto's toevoegen onder het kopje foto's

1. Anja:
    18 maart 2019
    Lieve Bart, heel erg trots op je.. en zoals beloofd kom ik bij je op Curacao, als het nu niet lukt, dan later..
    We bidden ook voor jou, nu je daar alleen bent, hele dikke kus en blijf genieten, ondanks het verdriet😘😘😘
  2. Geanne:
    18 maart 2019
    Trots op je! We denken veel aan je, weet je!
  3. Fam.Moes:
    18 maart 2019
    Hoi Bart, bedankt voor je reisverslag...wat ontzettend jammer dat het allemaal zo loopt...wij wensen jou ook héél véél Sterkte!!
  4. Karin:
    18 maart 2019
    Hoi Bart, we wensen je sterkte nu je moeder haar reis naar Curacao heeft moeten uitstellen omdat oma zo ziek is. Hopelijk voel jij je een beetje gesteund door het thuisfront. In gedachten bij je. Geerhard en Karin.
  5. Alice:
    18 maart 2019
    Bart, wat knap dat je, ondanks je verdriet, toch zo'n goed stukje kon schrijven. Fijn dat je nog met je oma geappt hebt. Héél veel sterkte hoor! Liefs de Dunnies
  6. Ina (en Albert):
    18 maart 2019
    Hoi Bart. Net jouw verhaal nr 4 en 5 achter elkaar gelezen. Als ik het doorlees, merk ik zeker dat je het wel naar je zin hebt. Het is zeer dankbaar werk wat je er doet. Fijn te lezen. En je kunt je Engels mooi ophalen.
    Ja, ook wij leven met je ouders en jou mee, wat oma betreft. Zaterdag j.l. met de KWF-actie waar je pa aan mee deed, nog gevraagd naar de situatie. Wij wensen jou veel kracht toe, om dit op afstand een plek te geven.
    Ga met Hem, en Hij zal met je zijn!
  7. Hilde:
    19 maart 2019
    😘😘super trots!!ook wij denken aan jou!!❤
    Hou je taai daar!!
  8. Leni Battjes:
    19 maart 2019
    Hoi Bart. Heftig hoor waar je nu door heen moet. Jezus voelt wat jij voelt Hij heeft ook verdriet met jou. Maar Hij ontvangt oma straks met open armen en bevrijdt haar van alle ziektes. Dat heeft Hij belooft en je weet dat Hij dat ook doet! Sterkte kerel. Geert & Leni Battjes
  9. André K:
    19 maart 2019
    Mooie en bijzondere foto's weer, Bart!
    Probeer vooral te blijven genieten.
    YNWA!!
  10. Bertine:
    Heeej Bart,
    Voor jou ook heel veel sterkte daar. Je zit zo ver weg, maar in gedachten hier..
    Het is vreselijk jammer dat je moeder niet nu kan komen, maar heeeej, ze komt vast later en dan kun je haar nog meer laten zien! ;)

Probeer ook zeker te genieten van alle momenten en dierbare herinneringen die je daar aan het maken bent en sterkte..