Week 3

1 maart 2019 - Willemstad, Curaçao

Tsjonge jonge wat vliegt de tijd toch, al drie weken ben ik aan het genieten op het prachtige eiland vol verrassingen.

Afgelopen zondag heb ik echt wel iets heel bijzonders gedaan, ik heb gezwommen met schildpadden, hier volgen de filmpjes nog van. Zelf heb ik jammer genoeg geen GoPro maar mensen om mij heen wel. Is er BTW nog iemand die voor 10 dagen zijn GoPro(met onderwater mogelijkheid) aan mama en Ellen uit wil lenen zodat ze te gekke filmpje kunnen maken?

Dinsdag hadden we weer kerk-kring, hier gaan we met een groepje bij iemand eten en Bijbelstudie doen, fijn dat we met mensen met verschillende achtergronden hier over kunnen praten en van elkaar kunnen leren.

Woensdag, woensdag heb ik toch iets meegemaakt, u gaat dit echt niet geloven maar Bart heeft zijn heupen los gegooid en les genomen is Salsa, de enige inburgeringscursus die ik hier ga volgen. Het is heel leuk om te doen ook al heb ik een beetje een hekel aan dansen. Toch is het leuk om echt iets te doen wat bij het eiland past.

Het is deze week Carnaval en omdat het eiland 80% katholiek is wordt het hier uitbundig gevierd. Zelf ga ik ook nog wel kijken langs de route, het schijnt heel leuk te zijn dus ik ben benieuwd.

Op stage gaat het ook heel goed, ik ben zeer tevreden met mijn plek en heb het hier enorm naar m'n zin. Hele lieve mensen hierzo!

Dit keer geen foto's, maar ze komen nog wel hoor!

Jullie horen weer van mij!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anja:
    1 maart 2019
    Mooi om weer te lezen. Ik heb het oma ook voorgelezen. Ik zal oma aanmelden voor de nieuwsbrief.
    Nog iets meer dan 3 weken... ik heb er veel zin aan.
  2. Ina (en Albert):
    1 maart 2019
    Hoi Bart. Leuke dingen maak je mee. En fijn dat je geniet.
    Volgende keer een beetje vertellen wat je op je stage etc. allemaal doet. Vind ik ook leuk om te lezen. Ze maken je (net als Alexander) dus aardig smeuïg in de heupen. Leuk om te dansen joh. Geniet ervan en wij zien uit naar de volgende nieuwsbrief.
    Groetjes uit het Wilgenstuk van ons.
  3. Alice:
    1 maart 2019
    Hey Bart, wat een leuk verhaal weer. Salsa nog wel! Wie weet kun je ons nog iets leren als je weer terug bent🤣. Ook goed om te horen dat je kerkelijk zo goed opgevangen wordt. Fijn dat je mooie gesprekken hebt. Mooie mix van samen lol en samen serieus. Veel plezier weer. Liefs, de Dunnies
  4. WIlco en Aafke:
    Hey Bart,
    Leuk om te lezen. Je maakt wat mee daar. Gaaf hoor.
    Geniet er maar lekker van, vooral van de Salsa (ha ha)
    Groetjes Wilco en Aafke
  5. Ellen:
    2 maart 2019
    Wow... dus als je moeder en ik komen gaan we salsa dansen🤣😋🤣
  6. RS:
    2 maart 2019
    Kijk de Kerst familie film van dit jaar, gaat helemaal goed komen! 😂🤣
    Leuk dat je lekker op je plek zit, geniet er van!
  7. Karin:
    2 maart 2019
    Mooi om elke week iets van je te horen. Ook ik hoop op verhalen vanuit je stage. Fijn dat jij je er op je plek voelt. Enne zwemmen met schildpadden en een salsa dansen. Had je van te voren vast niet allemaal bedacht.

Groetjes uit Bruchterveld
  8. Tante Marja en de rest.:
    3 maart 2019
    Geweldig. Dat is zeker genieten. Hier wordt het weer herfst. Dus we zijn jaloers op het zonnetje daar.
    De tijd vliegt om denk ik.
    Benieuwd naar de volgende belevenissen.
  9. Jan Schutte:
    3 maart 2019
    Mooi dat je ons getuige laat zijn van jouw belevenissen.
  10. Fam.Moes:
    3 maart 2019
    Leuk Bart, om op afstand mee te lezen...wat een super!!!! ervaring...cultuur beleven en genieten👍🏻enneh...je stage....mooi dat het klikt met de mensen...dat maakt het leuk!