Week 2

23 februari 2019 - Willemstad, Curaçao

Zo, het is al weer bijna anderhalve week geleden dat jullie van mij gehoord hebben. Ik zal jullie weer op de hoogte brengen. Zoals ik vorige week schreef werd ik gevraagd om te zingen in de kerk. Dit heb ik uiteraard gedaan en morgen mag ik weer! Ik wordt gelijk weer volop ingezet. Fijn want op die manier krijg je goede binding met de gemeente.

Vorige week zaterdag heb ik heerlijk gezeild met een groepje uit de kerk, echt fantastisch om even op open water te gaan en vervolgens heerlijk te kijken naar de ondergaande zon midden op het water, Papa zal jaloers zijn geweest. het was echt een heler ervaring.

Dinsdag ben ik uit eten geweest, zo voelde het tenminste, ik hoefde zelf niet te koken maar dat werd voor mij gedaan, een hele grote pan Snert wel te verstaan. hier hebben we met een groepje heerlijk van genoten met een blikje bier en een glaasje wijn. Leuk om dat met 27 graden te doen.

Donderdag heb ik bij Gerard(papa's neef) gegeten, hij had bezoek en samen hebben we heerlijk gegeten van de chili con carne á la Gerard. Gerard werkt ook in het ziekenhuis en wel vlak boven mij, gister kwam hij me even opzoeken om een praatje te maken! Gezellig!

Donderdag kwam Helien, mijn schoolcoach, langs om eens te kijken hoe het hier nou daadwerkelijk gaat en om Geraldine, mijn stagebegeleider, te ontmoeten. We hebben bijna twee uur bij elkaar gezeten en ik heb haar verschillende dingen van het ziekenhuis die bij mij van toepassing zijn laten zien.

Inhoudelijk over het werk heb ik weinig te vertellen, op het moment is het gelukkig erg rustig bij het Ronald McDonald.

Nog 4 weken en twee dagen en dan komen mama en Ellen al! de tijd vliegt waar je bij staat! ongelooflijk.

Ik ga zo lekker bruinbakken op het strand!

Jullie horen weer van me!

PS: nieuw foto's onder het mapje foto's

1. Anja:
    23 februari 2019
    Heerlijk weer om van je te horen.. ik kijk er naar uit om je op te zoeken😘😘😘 kus..mama
  2. Ellen:
    23 februari 2019
    We hebben er zin in!! 🤗🤗
  3. Sjenet:
    23 februari 2019
    Mooi, die vinger voor de lens 😂.
    Heerlijk hoor, die belevenissen daar. Geniet ervan. Groetjes uit huizepruijs
  4. Geanne:
    23 februari 2019
    Leuk weer te lezen en je deze week gesproken te hebben.
    Liefs ons 4
  5. Ina (en Albert):
    23 februari 2019
    Hoi Bart. Hoe mooi is het om in een andere wereld te leven....
    Heerlijk om te lezen dat je geniet van datgene wat op je pad komt..
    Tel je zegeningen maar.. Het ga je goed. Groeten vanaf het Wilgenstuk.
  6. Alice:
    23 februari 2019
    Bart, wat een fijn positief verhaal weer. En eigenlijk toch gelukkig dat het rustig is in het Ronald McDonald huis. Maar ik merk dat je toch ook uitkijkt naar het bezoek van je moeder en Ellen 😄. Gelukkig maar! Veel plezier! Groetjes van de Dunnies
  7. Alex:
    23 februari 2019
    He Batsie, de tank in de boot is niet groot genoeg anders kwam ik even langsvaren. Leuke beelden allemaal.
  8. Arie Vreugdenhil:
    25 februari 2019
    Hallo Bart, Leuk om je reisverslagen te lezen. Mooie verhalen. Je bent al goed gewend in je nieuwe omgeving. Een prachtige kans in deze fase van je leven. We kijken uit naar je volgende verslag. Hartelijke groeten, Ali en Arie Vreugdenhil