Week 1

14 februari 2019 - Willemstad, Curaçao

Bon tardi/goedenmiddag

Zo, ik zal eens even iets van mij laten horen, na een week ben ik aardig geaklimatiseerd. Ik heb het enorm naar mijn zin en ben super tevreden dat ik de keuze heb gemaakt om hierheen te gaan. Ik heb al super veel gezien van het eiland maar er valt nog zoveel meer te ontdekken. Ik ben wel een beetje vergeten om foto's te maken, domdomdom...
Van Donderdag tot zaterdag heb ik niet zo heel veel gedaan, vooral tot rust komen en genieten. Zondag ben ik naar de kerk geweest en ben ik gelijk heel goed ontvangen, Koffie gedronken bij Gerard, soepje gegeten bij Edward. Heel fijn. Voor zaterdag ben ik uitgenodigd om mee te gaan zeilen, super gaaf. Ik heb nog geen contact gemaakt met het zeewater hier dus dat zal zaterdag gaan gebeuren.
Wat ik thuis heb laten liggen pak ik hier weer op want meneer is gelijk gevraagd om mee te zingen in de band.
Mijn huisgenoten zijn prima mensen, heel gezellig maar op een of andere manier nog niet echt mijn types, ik doe m'n best om mij aan te passen maar gelukkig heb ik veel binding bij de kerk.
Op stage is het ook heel erg leuk. Ik heb hele leuke stagebegeleiders, 2 hele enthousiaste mensen en 40 enthousiaste vrijwilligers. Beter Kan niet! Nu loop ik vooral nog mee om alles te ontdekken maar ik heb enorm veel zin om ook zelf aan de slag te gaan.

Ps; ik kan maar maximaal 2 foto's toevoegen onder een verhaal. Voor meerdere foto's moet er gekeken worden bij foto's. Ik ben geen echte fotograaf dus ze zijn niet van perfecte kwaliteit, ook vergeet ik soms om foto's te maken. Een leerpuntje voor de komende tijd!

Ik laat weer van mij horen!

Te otro biaha

uitzicht thuis

op de weg

1. Geanne:
    Leuk!!!
  2. RS:
    14 februari 2019
    Nou laat dat vooral de beste les zijn!! Heel veel foto's maken vanaf nu ;-) !! Ook leuk voor als je straks een mooi album kunt maken van je Curucao avontuur! Maarre.... fijn dat je het al naar je zin hebt! Geniet!
    Groetjes de foto-tante
  3. Hilde:
    14 februari 2019
    Jaaaaaa eindelijk een leuk verhaaltje!!!
    Nog leuker, heul veul foto's 😊
    Nog niet eens in zee geweest? En zo dichtbij?😱
    Hoe is het weer daar? Zo gaaf dat je dit doet!!! En fijn een gemeenschap waar je je welkom voelt, en ook op je stage goede klik hebt!!! Jij komt er wel topper!!!💪 geniet van alles, maar wel heel benieuwd dan ook naar plaatjes😉xx uit bergentheim!
  4. Gerda Douw:
    15 februari 2019
    Super Bart! Volop genieten en succes met je stage!
  5. Ina (en Albert):
    15 februari 2019
    Fijn te horen hoe je al ingeburgerd bent. Als jij je blijft geven komt alles goed. Succes morgen met zeilen en geniet ervan. Groetjes ons.